Semasa Di Sekolah Saya Pernah Didenda

Famous Semasa Di Sekolah Saya Pernah Didenda 2022. Saya akan mempertahankan apa sahaja prinsip. Kali ini ga disensor wajahnya, tapi diblur dikit 😀) yang saya rindukan semasa sekolah dulu:

Perkenalkan Semula Hukuman Merotan di Sekolah
Perkenalkan Semula Hukuman Merotan di Sekolah from ceriteracintabalqis.blogspot.com

Saya akan mempertahankan apa sahaja prinsip. Saya selalu didenda di zaman. Semasa di sekolah saya pernah didenda.

Anda Terpilih Untuk Menduduki Ujian Psikometrik Memasuki Pegawai Perkhidmatan Awam (Psee) Pada Bulan Ini??


Kali ini ga disensor wajahnya, tapi diblur dikit 😀) yang saya rindukan semasa sekolah dulu: Semasa di sekolah saya pernah didenda. Saya selalu didenda di zaman.

Saya Akan Mempertahankan Apa Sahaja Prinsip.


Belum ada Komentar untuk "Semasa Di Sekolah Saya Pernah Didenda"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel